oceania
Fit to page
Language selection
Español (spanish formal Internacional)English (United Kingdom)
Main Menu
Home
Forum
News
Photo Gallery
Downloads
Teargarden by Kaleidyscope
Members List
Web Links
Sitemap
Feedback
Login

I'm sorry myApi login is currently not compatible with Internet Explorer. Download Chrome, that's what all the cool kids are using

Connect with facebook

Facebook Connect

Hi , login or create a new account below

Login

Register

If you already have an account with this website login with your existing user name and password to enable Facebook Connect. From now on you'll be able to use our one click login system with your facebook credentials instead of your current user and password

Alternativley to create a new account using details from your Facebook profile enter your desired user name and password below. These are the details you can use to log into this website if you ever decide to delete your facebook account.

Forgot your password? - Forgot your username?
Members
177 registered
0 today
0 yesterday
0 this week
0 this month
Who's online?
We have 17 guests online
Birthdays
Polls
Shoutbox
Latest Message: 2 months ago
  • Valentine : :D
  • Chewing Gum : changossssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ya se arreglo,asi q tienen q eskribir noma
  • Zero : A todo esto, por actualizar el foro la shoutbox quedo desactivada unos dias. ya funciona bien
  • Zero : se te chispoteo..
  • Chewing Gum : no confundir con STP ,ya fome
  • Zero : Recuerden que estamos planeando la nueva junta de TSP Chile! ingresen al foro para opinar!
  • Zero : ¿Que les parece juntarnos y hacer una junta carrete para las vacaciones de invierno?
  • galapogos : chicos tocaremos en stgo con sueño siamés banda tributo a SP. los datos acá: «link»
  • Chewing Gum : WENISIMO KEDO EL SLOGAN CON LA FOTO DE GISH !!!!!!!!!! CHAO
  • Chewing Gum : hola shukillos

Only registered users are allowed to post

Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009

Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009 1 year, 7 months ago #415

• Seb
  • Senior Boarder
Billy Corgan went on a tirade on all of his former Smashing Pumpkins bandmates in a new interview with Rolling Stone. He says that he fired Jimmy Chamberlin from The Smashing Pumpkins in 2009, he didn’t quit. Corgan also says the reason wasn’t because Jimmy was back on drugs, it’s because he is “unhealthy.” Corgan said, “Jimmy is a destructive human being, and people who are destructive break things. I don’t see me reaching the highest levels of my creativity if I’m unhealthy and I have unhealthy people around me.”

Corgan then describes when he told Chamberlin over the phone that he was fired from the band last year. Corgan says Chamberlin unloaded on Corgan “unleashing 20 years worth of pent up insults. Corgan said he responded saying, “Fuck you, go ride around in your white van for the rest of your life.” Way to take the low road Billy, unlike Chamberlin who has said nothing but positive things about Billy and has refused to trash him to the media. Chamberlin is also interviewed for this article.

grungereport.net/2010/03/04/billy-corgan...es-former-bandmates/

No puedo asegurar si es verdad o un invento, es algo que leí en internet y ahí está el link.
En todo caso, lamentablemente, es esperable por el historial de peleas que ha tenido Billy.
Esperemos que si es así, las cosas se arreglen...

Re: Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009 1 year, 7 months ago #418

No se yo creo que lo mas sano si es que de verdad fue asi es que Billy se hubiera mantenido callado es fome leer como se refiere a un ex integrante no se creo que el silencio hubiese sido mejor

Re: Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009 1 year, 7 months ago #422

• Chernando
  • Expert Boarder
Está muy cuático eso. Me puse a buscar más fuentes pero hasta ahora no he encontrado ninguna otra referencia al respecto Quiero creer en la inocencia hasta tener todas las pruebas al respecto.

Re: Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009 1 year, 7 months ago #427

• Zero
Le agradezco a Billy mantener vivo a Smashing Pumpkins a traves de él mismo. Justamente la salida mas dolorosa es la de Jimmy por ser el segundo de a bordo. Lo unico que puedo decir es que mas alla de si es cierto o no, los dichos complican aun mas una remota posibilidad de juntarse de nuevo. Siempre he pensado que a Billy le acomoda mas tener a gente nueva que siga sus instrucciones al pie de la letra y sin objeciones.

Re: Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009 1 year, 7 months ago #451

• kontraky
  • Expert Boarder
Jimmy era el único que derrepente le ponia los pies en la tierra a Billy de una forma más madura que el resto, pero tarde o temprano eso a Billy lo iba aburrir. Independiente si ese fue o no fue el motivo, se veia venir, como ya paso una vez.

Concuerdo con el hecho de que pese a lo dificil que sea la relacion, hablar asi de un ex integrante es bien feo. Pero ya paso eso, por algo, decir que es impredescible no es bueno tambien.

Re: Sobre la salida de Chamberlin de la banda en 2009 1 year, 7 months ago #495

• tacuberto
  • Fresh Boarder
Esta comprobado que todo evoluciona en la vida.
Corgan mantiene a SP por que es él quien crea, con la ayuda de sus músicos de turno. Así es la cosa , y no hay más que decir.
  • Page:
  • 1
  • 2
Moderators: Autumn
Time to create page: 0.72 seconds

Copyright © 2012 Smashing Pumpkins Chile. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Hosting por Bluehosting.

Smashing Pumpkins Chile. Diseñado y Administrado por Electricity Zone.